ATSO Akademi tarafından 4-8 Kasım 2019 tarihleri arasında 3 eğitim gerçekleştirildi.
Kemer’de “Müzakere Teknikleri Eğitimi”
6 Kasım tarihinde ATSO Kemer Temsilciliği’nde ilçedeki oda üyesi ve çalışanlarına yönelik “Müzakere Teknikleri Eğitimi” gerçekleştirildi. Kemer’deki iş insanlarının yoğun ilgi gösterdiği eğitimde Eğitmen Fatoş Kocabörek Açıl; “Müzakere türleri, Kazan-kazan felsefesi: müzakere sırasında etkileşimin önemi, Müzakerede açılış hamleleri, Müzakere sürecinin kontrolü, Müzakere sürecinde sözlü-sözsüz ve ikna edici iletişim tekniklerinden yararlanma, Karşı tarafın gerçekten ne istediğini anlamaya yönelik soru sorma teknikleri, Çeşitli müzakere tarz ve taktikleriyle başa çıkma, Alternatif sunma ve alternatifleri çoğaltma, Çatışma durumlarını önleme ve çıkmazları aşma, Müzakereyi sonuçlandırma” konu başlıklarında bilgiler verdi. Eğitimin sonunda katılımcı 109 kişi sertifika almaya hak kazandı.
TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi
ATSO Akademi 7-8 Kasım günleri “TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi”ne evsahiplği yaptı. TSE Eğitmenleri tarafından 26 katılımcıya; “Revizyon süreci, Yönetim sistemi standartlarının yapısı, Kalite yönetimi ilkeleri, Proses yaklaşımı, PUKÖ modeli, Risk tabanlı düşünme, Kalite yönetim sistemi standardı (TS EN ISO 9001:2015) şartları” konularında bilgiler verildi.
“Kaizen (Japon Yöntemi İle Şirketlerin Geliştirilmesi) Eğitimi
8 Kasım’da “Kaizen (Japon Yöntemi İle Şirketlerin Geliştirilmesi) Eğitimi” gerçekleştirildi. Eğitmen Fatma Bereket tarafından verilen eğitimde; “Kaizen Japon yöntemi ile şirketlerin geliştirilmesi, Kalite bilinci, Japon mucizesi, Belirsizliğin yönetimi ve kaizen felsefesi, 3 Mu (Muri, Mura, Muda,) 7 Savurganlık unsuru, Sorun çözme ve 7 temel araç, Kaı-zen türleri, kobetsu, kaı-zen de 10 Adım, Kai-zen ve yenilik, arasındaki farklar, Uygulamalar” konularında bilgiler verildi. Eğitimi tamamlayan 19 kişi sertifika aldı.