ATSO Akademi’de 17-21 Şubat 2020 tarihleri arasında gerçekleşen eğitim programları şöyle;
Mesleki Yeterlilik Belgelendirme Sınavları
17 Şubat tarihinde düzenlenen “Sorumlu Emlak Danışmanı Seviye 5 Mesleki Yeterlilik Belgelendirme Sınavları ve Taşınmaz Ticareti Yönetmeliği” Bilgilendirme Semineri’ne 49 kişi katıldı.
Eğitmen Mutlu Ergen ve Ümit Becer seminerde “Sorumlu Emlak Danışmanı Seviye 5 Mesleki Yeterlilik Belgelendirme Sınavları ve Süreçleri ve Taşınmaz Ticareti Yönetmeliği” hakkında bilgiler verdi.
BiTıkla Avrupa E-İhracat Eğitimi
18 Şubat’ta yapılan BiTıkla Avrupa E-İhracat Eğitimi büyük ilgi gördü. 150 kişinin katıldığı eğitimde; Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dekanı Prof. Dr. Ayşegül Toker, Amazon.com.tr Kurumsal Strateji ve Kamu İlişkileri Genel Müdürü Atilla D.Yerlikaya, Amazon.com.tr Satış Müdürü Emrecan Sarıkuzu; E-ihracat yolunda satıcılara baştan sona rehberlik etmek, Dijital tüketici beklentileri, E-ihracatın avantajları, E-ihracatta yapılan potansiyel, Amazon’un satıcılara sunduğu fırsatlar, Amazon sistemi üzerinden e-ihracat yapabilmek için gerekli adımlar” konularında bilgiler verdi.
TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sitemi Temel Eğitimi
20-21 Şubat günleri gerçekleşen TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sitemi Temel Eğitimi’nde Eğitmen Ahmet Eryurt, “Revizyon süreci, Yönetim sistemi standartlarının yapısı, Kalite yönetimi ilkeleri, Proses yaklaşımı, PUKÖ modeli, Risk tabanlı düşünme, Kalite yönetim sistemi standardı (TS EN ISO 9001:2015) şartları” konularında bilgiler verdi. Eğitime 29 kişi katıldı.
E-Ticaret E-İhracat Eğitimi
ATSO Akademi’de 20-21 Şubat günleri E-Ticaret E-İhracat Eğitimi gerçekleşti. Eğitmen Engin Özgen’in verdiği eğitime 34 kişi katıldı. Eğitimde; “Eticaret/Eihracat Panel Yönetimi, Alan Adı Seçimi, Yönlendirme ve Mail Yönetimi, Kategori/Marka/Ürün/Seçenek / Özellik Yönetimi, Tema / Logo / Banner / Fotoğraf / Görsel Optimizasyon ve Yönetimi, Sözleşme / Blog / İçerik Sayfaları / İletişim Sayfaları, Ödeme / Kargo / Pazaryerleri Yönetimi, Ödeme ve Kargo Sistemleri Yönetimi, Kampanyalar / Dil / Parabirimi Yönetimi, Dijital Reklam ve Pazarlama Yönetimi, Pazaryerleri ve Entegrasyonlar, Uygulama – Site Kurulumları, Alan Adı Seçimi, Yönlendirme ve Mail Yönetimi, Tüm alan adlarında sitelerin açılışları, Banner / Fotoğraf ve Görsellerin Hazırlanması, Firma gerçek kategori, marka ve ürünlerinin örnek girişi, Uygulama – Site Kurulumları Yönetimi, Sosyal Medya Hesapları ve Anlık Mesajlaşma, Anasayfa / Kategori Tema Düzenlemeleri, Pazaryerleri ve Entegrasyonlar, Ödeme Sistemi ve Kargo Testleri.”