Antalya Ticaret ve Sanayi Odası bünyesinde eğitim faaliyetlerini sürdüren ATSO Akademi, 2020 yılına hızlı başladı. ATSO Akademi, 27-31 Ocak tarihleri arasında Dijital Dünyada Markalaşma ve TS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimlerine evsahipliği yaptı.
Dijital Dünyada Markalaşma Eğitimi
ATSO Akademi’de 29 Ocak’ta gerçekleşen “1. Dijital Dünyada Markalaşma Eğitimi”nde Eğitmenler Cihan İşbaşı ve Savaş Kılıç; “Marka Kavramı, Markalaşma Süreci, Markalaşma stratejileri, İletişim, Pazarlama, Reklam, Halkla ilişkiler, İnternet, Dijital Dünyada Marka Olmak, Dijital pazarlama stratejileri, Sosyal medya iletişimi, İnternet reklamcılığı” konularında bilgiler verdi.
TS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi
ATSO Akademi’de 30 – 31 Ocak günlerinde ise “TS EN ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi” yapıldı. 22 kişinin katıldığı programda, Eğitmen Rasim Yılmaz; “Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikâyetlerinin Değerlendirilmesi Yönetim Sisteminin Kurulması ve Uygulanması, TSE belgelendirme prosedürü, TS ISO 10002 şartları, Terimler ve tarifler, prensipler, Şikayetleri ele alma çerçevesi, Planlama ve tasarım, Sürdürme/iyileştirme” konularında bilgiler verdi.