Antalya Ticaret ve Sanayi Odası bünyesindeki ATSO Akademi, 23 – 27 Eylül 2019 tarihinde arasında 4 etkinliğe evsahipliği yaptı.
ETKİN SATIŞ TEKNİKLERİ
24 Eylül tarihinde ATSO’da 9. Saat Salı Buluşmaları kapsamında gerçekleşen Koray Çelik ile “Etkin Satış Teknikleri” yoğun ilgi gördü. 70 kişinin katıldığı eğitimde, katılımcılara; Satış Evresi, Konuşma Oranı, Soru Sorma, İlk izlenim, ABC Satış Modeli ve Merak Uyandırma konularında bilgiler verildi.
MÜŞTERI İLETIŞIMI VE İLIŞKILERI YÖNETIMI EĞITIMI
ATSO Akademi’de 25 Eylül’de düzenlenen “Müşteri İletişimi ve İlişkileri Yönetimi Eğitimi”ne ise 25 kişi katıldı. Eğitmen Dr. Sadık Vural, katılımcılara; Müşteri kimdir?, Müşteri ile ilişki yönetimi, Müşteri ilişkilerinde “Durumsal Davranış Modeli” ile iletişim, Müşteriye hizmet etmek ve kazanmak, Kaliteli hizmet sunmak, Hizmet dışında oluşan problemleri çözmek, Hizmetten sonra feedback almak, Müşteriye karşı davranış şeklimizin ölçülmesi (test), Müşteriyi ikna etmek, Müşterinin gerçek ihtiyaçları anlamak, Müşteri gibi düşünebilmek, Müşterinin ne istediğini anlamak, Müşteri ile görüşmeleri takip etmek, Müşteri hakkında SWOT (Güçlü-Zayıf-Fırsat-Tehdit) analizi yapmak ve müşterinin zaaflarını belirlemek (uygulamalı), İtirazları anlamak ve itirazlar ile başa çıkmak, Tavır ve davranışlar, Dış görünüm ve kıyafet, Şirket değerlerini belirlemek (uygulamalı), Motivasyon ve motive etmek: Müşteri tipleri ve davranışlarımız nasıl olmalı?” konularında bilgiler verdi.
TS EN ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İÇ TETKİK EĞİTİMİ
26-27 Eylül tarihlerinde TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi İç Tetkik Eğitimi gerçekleştirildi. Eğitmen Sevgi Ölgün Kocabaş’ın verdiği eğitime 26 kişi katıldı. Eğitimde; TS EN ISO 9001 standardı maddelerinin tetkik görevlisi gözü İle yorumlanması, TS EN ISO 9001 standardı tanımı, Tetkik çeşitleri, Tetkikin faydaları, Tetkikin yönetimi, Tetkikin planlanması, Soru listelerinin hazırlanması, Tetkikin sonuçlandırılması ve rapor yazımı, Tetkik görevlisi sorumlulukları, Pratik ve örnek çalışmalar” konuları işlendi.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM)
ATSO Akademi 27 Eylül’de ise “Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Bilgilendirme Semineri”ne evsahipliği yaptı. Okan Yaylagül ve Dr. İbrahim Ethem Ay’ın verdiği eğitimde; “Hipnotik dil kalıpları, Satış pazarlamada ikna yöntemleri, Müşteri tipleri ve var olan CRM yöntemleri, CRM araçları ve yazılımları, Etkin sonuç almak için atılacak adımlar ve yeni nesil pazarlama yöntemleri” konularında bilgiler verildi. Eğitime 22 kişi katıldı.
ATSO Akademi’de eğitimler sonunda katılımcılara sertifika verildi.